
Deze website maakt gebruik van cookies
De website van Carrosserie Bril maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier impliciet mee akkoord.
Hieronder kan u een overzicht terugvinden van de meest gestelde vragen.
U kan ons natuurlijk ook altijd contacteren voor meer info of om een afspraak te maken.
Uiteraard nemen we preventieve maatregelen tegen het Corona-virus.
- Extra hygiënemaatregelen om het personeel en u (klanten, leveranciers, experts) te beschermen.
- U wordt daarom niet meer toegelaten in de werkplaats of bureaus.
- Wij groeten tijdelijk zonder aanraking
- Voertuigen worden voor en na de de werkzaamheden preventief gedesinfecteerd.
- Klanten aan de balie te woord staan, blijft mogelijk, echter wij vragen u wel om minimaal 1,5 meter afstand te bewaren.
- Wij monitoren de gezondheid van al onze medewerkers. Iedereen met klachten blijft zoals voorgeschreven thuis
- Wij laten maximaal 1 persoon per gezin toe
- Wij wassen onze handen met grote regelmaat en er is overal desinfecterende handgel voorzien
- Wij desinfecteren telkens de autosleutels. Dit doen wij bij inname van het voertuig en als het voertuig weer afgeleverd wordt
- In onze werkplaats werken wij met een set stoel-, vloer-, stuur- en pookhoezen
Gelieve uw sleutel van de sleutelbos te halen en in de desinfecteerbare zwarte schaal te leggen.
Leg de volgende documenten klaar op het gevraagde tafeltje:
- Inschrijvingsbewijs
- Keuringsattest
- Verzekeringsdocument
- Rijbewijs en identiteitskaart indien je een vervangwagen wenst
Bij afhaling van de wagen gelieve zoveel mogelijk elektronisch te betalen.
Bij verkoudheidsklachten zoals hoesten en koorts om het bezoek aan onze carrosserie uit te stellen tot het moment dat de klachten zijn verdwenen. Heeft u een afspraak staan, verzet deze dan indien u klachten heeft.
Voor het uitlenen wordt het interieur van het voertuig door ons gedesinfecteerd (alsook de sleutels).
Wat vragen we van u?
- Stofzuig het interieur inclusief de matjes en de koffer.
- Probeer als algemene regel het interieur zo vaak mogelijk te verluchten.
- Tank de vervangwagen terug vol
Indien u dit niet lukt, zal een supplement van 75 euro aangerekend worden.
Breng u zelf en uw passagiers in veiligheid. In geval van nood bel 112. Vul het Europees Aanrijdingsformulier zo correct en volledig mogelijk in. Indien uw wagen niet meer kan rijden, bel uw autoverzekering. Het telefoonnummer vindt u terug op uw verzekeringsdocument. Vergeet niet uw makelaar op de hoogte te brengen. Onze contactgegevens: Carrosserie Bril, Bedrijvenlaan 1 8630 Veurne, 058/311266
Dit doen we zeker. Wanneer uw wagen niet tot bij ons geraakt, komen we deze bij u thuis ophalen of op de plaats waar hij gestrand is.
Ja! Onder het keurmerk van Eurogarant geven wij voor elke herstelling 3 jaar garantie.
Voldoet de reparatie toch niet aan de kwaliteitseisen van Eurogarant, dan herstellen wij deze gratis.
Dat is zelfs niet nodig. Wanneer u een ongeluk heeft gehad, kan u bij ons terecht voor de nodige regelingen.
We contacteren uw makelaar, brengen de expert op de hoogte, zorgen voor een vervangwagen, regelen een rechtstreekse betaling en leveren uw wagen in perfecte staat terug af.
Ja, we zijn erkend hersteller voor alle verzekeringsmaatschappijen, wat inhoudt dat u kan genieten van enkele extra voordelen die in uw verzekeringspolis zijn opgenomen. Dit gaat van een gratis vervangwagen tot een lagere franchise of zelfs helemaal geen franchise. Daarnaast wordt uw wagen ook gratis gecontroleerd op enkele criteria zoals slijtage van de banden, staat van ruitenwissers,... en wordt hij uiteindelijk proper gewassen weer afgeleverd. Bovendien wordt in de meeste gevallen de factuur rechtstreeks geregeld met de verzekeringsmaatschappij, waardoor u vaak zelf niets moet betalen. Onze jarenlange samenwerking met zowel maatschappijen als makelaars zorgt voor een vlotte gang van zaken en zo weinig mogelijk zorgen voor u.
U komt voor ons op de eerste plaats, zowel voor, tijdens als na de herstelling. Vooreerst zorgen we voor een gedetailleerde offerte, zodat u precies wat we zullen doen voor welke prijs. Tijdens de reparatie houden we u indien gewenst op de hoogte van wat we doen en nemen we tussentijds foto's. Eens de wagen weer tip top werkt, geven we deze een grondige wasbeurt, zodat die weer blinkt als nieuw. Voor vragen of meer info staan we steeds klaar voor u, de koffie trouwens ook.
Uiteraard! 10 recente vervangauto's staan voor u klaar. Personenwagens of lichte vracht, kleinere of grote modellen, met automatische of manuele versnellingsbak.
Wij herstellen alle wagens na een ongeval van A tot Z. Dit gaat van het uitdeuken van een klein deukje in uw deur over het vervangen en vullen van uw aircoradiator wanneer deze ingedeukt was tot het vervangen van uw achteras.
Daarnaast hebben we een fameuze reputatie opgebouwd in de restauratie van oldtimers van zowat alle merken. Met onze specialisten in huis zijn we in staat om de moeilijkste carrosserieopdrachten van de meest exclusieve en zeldzame wagens tot een goed einde te brengen.
Maandag – Vrijdag:
08:00 – 12:00 & 13:00 – 18:00
Zaterdag & Zondag:
Gesloten
De website van Carrosserie Bril maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier impliciet mee akkoord.