Deze website maakt gebruik van cookies

De website van Carrosserie Bril maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier impliciet mee akkoord.

Veelgestelde vragen

Hieronder kan u een overzicht terugvinden van de meest gestelde vragen.
U kan ons natuurlijk ook altijd contacteren voor meer info of om een afspraak te maken.

  • Ik heb een aanrijding gehad. En nu?

    Breng u zelf en uw passagiers in veiligheid. In geval van nood bel 112. Vul het Europees Aanrijdingsformulier zo correct en volledig mogelijk in. Indien uw wagen niet meer kan rijden, bel uw autoverzekering. Het telefoonnummer vindt u terug op uw groene kaart. Vergeet niet uw makelaar op de hoogte te brengen. Onze contactgegevens: Carrosserie Bril, Bedrijvenlaan 1 8630 Veurne, 058/311266

  • Depanneren wij ook?

    Dit doen we zeker. Wanneer uw wagen niet tot bij ons geraakt, komen we deze bij u thuis ophalen of op de plaats waar hij gestrand is.

  • Voorzien we garantie?

    Ja! Onder het keurmerk van Eurogarant geven wij voor elke herstelling 3 jaar garantie.
    Voldoet de reparatie toch niet aan de kwaliteitseisen van Eurogarant, dan herstellen wij deze gratis. 

  • Verwijzen we juist door?

    Dat is zelfs niet nodig. Wanneer u een ongeluk heeft gehad, kan u bij ons terecht voor de nodige regelingen.
    We contacteren uw makelaar, brengen de expert op de hoogte, zorgen voor een vervangwagen, regelen een rechtstreekse betaling en leveren uw wagen in perfecte staat terug af.

  • Zijn we erkend door verzekeringsmaatschappijen?

    Ja, we zijn erkend hersteller voor alle verzekeringsmaatschappijen, wat inhoudt dat u kan genieten van enkele extra voordelen die in uw verzekeringspolis zijn opgenomen. Dit gaat van een gratis vervangwagen tot een lagere franchise of zelfs helemaal geen franchise. Daarnaast wordt uw wagen ook gratis gecontroleerd op enkele criteria zoals slijtage van de banden, staat van ruitenwissers,... en wordt hij uiteindelijk proper gewassen weer afgeleverd. Bovendien wordt in de meeste gevallen de factuur rechtstreeks geregeld met de verzekeringsmaatschappij, waardoor u vaak zelf niets moet betalen. Onze jarenlange samenwerking met zowel maatschappijen als makelaars zorgt voor een vlotte gang van zaken en zo weinig mogelijk zorgen voor u.

  • Wat is inbegrepen in onze service?

    U komt voor ons op de eerste plaats, zowel voor, tijdens als na de herstelling. Vooreerst zorgen we voor een gedetailleerde offerte, zodat u precies wat we zullen doen voor welke prijs. Tijdens de reparatie houden we u indien gewenst op de hoogte van wat we doen en nemen we tussentijds foto's. Eens de wagen weer tip top werkt, geven we deze een grondige wasbeurt, zodat die weer blinkt als nieuw. Voor vragen of meer info staan we steeds klaar voor u, de koffie trouwens ook.

  • Beschikken we over vervangwagens?

    Uiteraard! 10 recente vervangauto's staan voor u klaar. Personenwagens of lichte vracht, kleinere of grote modellen, met automatische of manuele versnellingsbak. 

  • Waarvoor kunnen jullie bij ons terecht?

    Wij herstellen alle wagens na een ongeval van A tot Z. Dit gaat van het uitdeuken van een klein deukje in uw deur over het vervangen en vullen van uw aircoradiator wanneer deze ingedeukt was tot het vervangen van uw achteras.

    Daarnaast hebben we een fameuze reputatie opgebouwd in de restauratie van oldtimers van zowat alle merken. Met onze specialisten in huis zijn we in staat om de moeilijkste carrosserieopdrachten van de meest exclusieve en zeldzame wagens tot een goed einde te brengen.

Carrosserie hersteldienst Veurne
Welkom op onze nieuwe website!
Vakwerk voor elk merk...
Betrouwbare carrosserie
Exclusieve carrosserie voor uw oldtimer
Kwaliteitsvolle herstellingen
Uitdeuken zonder spuiten
Restauratie van oldtimers
Herstelling van oldtimers
Ons team staat altijd voor u klaar
Herstelling van elke wagen
Carrosserie Bril zorgt voor een snelle service